Soligt och varmt

Tjosan i trosan!
Vädret den här veckan har ju varit helt underbart, varmt och sol :D Var till farmor i nån timme i onsdags och åt mat och surrade lite, super trevligt.. ska dit igen på tisdag och hjälpa henne städa lite :)
Igår så åkte jag in på stan runt 15 och tog en fika med Lynn, hihi gulle :* sen åkte jag hem och åt mat och sen gick jag ut i solen och tog en glass med Markus och surrade lite innan jag gick hem :)
Idag har jag faktiskt inte gjort ett skit och ska inte göra nått heller... vankas ju vin och klassåterträff imorn om allt går som planerat, kan nog bli super skoj och träffa de flesta igen.
Aja ville iaf uppdatera lite så slänger upp några bilder från instagram senaste dagarna så länge, melindasassi heter jag där nu om det nu vart ändrat^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0