Värme :D

Ja äntligen har värmen kommit, får hoppas det håller i sig!!
Igår gick jag och Ida på apolo och åt en sallad, sen vidare till grillen för att köpa glass och sen hem, hon kom ner till mig igen senare och vui drack lite, spelade spel och surrade skit... sen kom Emil och Erik också och vi bestämde oss att åka ut till Emil istället... så åkte dit och dansade till massa gamla 90tals hits och hade super trevligt :D Runt 3? åkte vi in till MAX och köpte mat sen vart det hem och sova.
 
Nu har jag nyss duschat och har surrat med Ida, vi tänkte gå ner på affären sen och handla nå gotta och se på eurovision ikväll och ta det lugnt :)
Får se om Jag ska umgås med Markus imorn, sa att han inte hade nå val och att jag skulle hänga på dörren hans och gråta annars, hahaha... får se vad som blir :)
 
Här kommer lite bilder... min outfit igår:
 
 
HAHA det blir så bra när man knäpper bilder medans man dansar och håller igång men man kan väl bjuda på sig själv ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0