Goder morgon!

Tänkte att man kanske ska uppdatera lite, kan ju vara på tiden Sååå har det hänt nått roligt på senaste? Nej Det är väl bara det gamla vanliga med skolan och sådär, var ifs ut förra helgen.... Gick till Tessa och förfestade med henne och Janna, sen kom Peter upp och senare Klicken, Malin, Niclas osv...Emil dök också upp och vi for till stan runt 23? Gick först till dallan och träffade mamma och Niclas som var här
 
Efter det gick jag och Emil till Estreet, träffade Tessa, Malin och Klicken.. jag, Tessa och Emil dansade, eller okej jag och Tessa dansade väl mest Hade iaf super skoj och Claes körde hem oss runt 3 Nu dicker jag en kopp kaffe, ska träna lite och sen äta frukost...
blir nog lugnt i helgen iaf
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0