Jaaaahaaaaja!

Visste du...

att jag vill ha - Massa pengar och ett bra måeende
att min senaste kyss - Var bara bra ;)
att jag lyssnar mest på - Britney Spears
att jag pratar - alldeles för mkt ibland (ofta)
att jag inte gillar - att vara runt för mkt folk
att jag gillar - att vara ensam
att min bästa vän - är heelt underbar
att min första riktiga kyss - kommer jag inte riktigt ihåg
att jag avskyr när folk snackar - skit och ljuger
att kärlek är - både bra och dåligt
att jag gillar att - shoppa, lyssna på musik, dansa, ja det finns mkt.
att jag alltid kommer att - älska Britney och vara mig själv
att jag är hemligt förälskad i - Britney spears, såklart...duuh!? haha
att sist jag grät var - för några dagar sedan
att min mobiltelefon är - duger
att när jag vaknar på morgonen - kliver jag upp och dricker kaffe
att innan jag går och lägger mig - ser jag på tv eller läser.
att idag har jag - bara varit hemma
att jag verkligen älskar - Zombies... filmer, serier, böcker... you name it!
att jag just nu tänker på - att jag vill ha pengar och göra en massa saker
att i kväll ska jag - se film
att i morgon kommer jag - nog inte göra så mkt (försöka bli frisk)
att jag hoppas - att jag blir rik, mår bra och ja det finns nog en del.
att jag verkligen vill - ha en förändring i mitt liv, med det mesta.
 
 
Meeeeeeen.... kolla vad jag fick hem igår? asså jag är så jääääävla glad att äntligen äga ett par sådana här skor... jag är så KÄR och jag tycker helt seriöst att det är snyggt och har alltid gjort,
90talet och spice girls 4 life, haha ♥
 
Här har ni lite andra bilder, nya böcker jag köpt, jag testar en ny stil som jag håller fast vi tror jag ;) och sen har jag utökat min britney parfym samling och en bild på bubbas ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0