Nytt år...

Då var det nytt år igen... helt sjukt vad tiden går fort!

Jag firade julen med Pappa, Cathrine, Alex och Jemina... vi åt mat, kikade tv, spelade spel och sådär.. super mysigt. Sov över där och for hem på juldagen.. vart lugnt fram till fredagen då Jemina kom hit och stannade tills på söndag.På måndagen så åkte vi ner till mamma, Julian tog ju körkort i höstas och kom upp under helgen så vi åkte ner med honom, så firade nyår där och haft super härligt, men varit lugnt som attan  
 
Mer då? Inte ens 3 månader kvar till BSB... längtar så jag döööör... kommer bli så jävla roligt!!!!!

Och Britney har dragit igång sin show i Las Vegas, Piece of me.... alltså WOW! Så mkt energi och dans har jag inte sätt från henne på länge och hon är SÅ SNYGG och jag kommer inte kunna se detta
 
 
Kan jag bara få bli riiiik eller kan någon bara ta mig diiiit!!!??  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0